torsdag



snart helg, jobba fredag,lördag,söndag,tackar.. skönt o få lite mer timmar och det betyder mer pengar på konto! Det som snurrar i skallen mest hela dagarna är just pengar, jobb, timmar .. less på att leva snålt månad in och månad ut så fort pengarna sitter på kontot den 25e försvinner dom nästan på engång, hur jäkla surt är inte det då.. fan..

hoppas jag får jobba rätt mycke i sommar så man kan få två bra löner iaf!! känns sig lite "rik" två gånger på ett år iaf, blää för pengar ibland .. skatten ska betalas så de blir ju iaf en bra lön.. hoppas att jag kan skrapa ihop lite pengar till en resa i höst, bara komma bort ett tag o ha de gott, helst av allt vill jag åka till mitt kära thailand!! fan då.. de kan man fetglömma, men jag lovar nästa sommar ska ja få tillbaka på skatten så är det bara och då ska dom pengar sparas till en thailands resa.. jag ska dit så snart som möjligt bara möjligheten och pengarna finns !! alla dessa pengar..

idag har jag iaf hunnit med en kort promenad med jossan, alltid lika roligt o prata lite strunt med henne och traska runt! det måste bli ändring på det också, måste ut o gå mer än va jag har gjort, jag har blivit lite väl lat igen!!! nu jäklar :))

mitt mål är nu att jobba så jag får ihop lite pengar till en resa till varmare bräddgrader i höst.. det skulle va så kul och såååååååååååå skönt o komma iväg :)


förra året i maj, jäkla va långt hår :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hinner du med lite vin i helgen eller tänker du ta de lungt? :)

2010-05-13 @ 21:04:23
URL: http://murbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0