Tankarna äter snart upp mig


Fick se mitt sommarschema ilördags, de va väl inte så mycke timmar som jag hoppats på! jag som skulle försöka få ihop pengar till skatten och en liten tripp utomlands i höst ? men just nu kan jag bara glömma att tänka på att ta en skön resa en vecka i höst :( .. lär försöka få ihop pengar till skatthelvete istället .. förlåt för mitt språk!! men jag är så jävla less på de här med pengar, hur man än vrider och vänder på dom så går det endå inte ihop !!! som nu.. har inte enda krona kvar!!! jag ska vara sjukt nöjd att jag har ett extraknäck och sommarjobb, men de få timmar jag får går lixom inte runt endå, jag måste ha ett till jobb för att få det att gå ihop!!! alla dessa tankar kring jobb,pengar,skatt,osv osv.. listan kan göras långt! tänk allt man vill ha och borde ha.. fan då :(

nu vart det ett jäkla gnäll inlägg, men det är ju det bloggen finns för, för att gnälla,sura,vara glad, osv!! eller ?? :)
nä, idag skiner solen iaf! underbart :)

// Gnällfia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0