Helgen är över!



Helgen har varit lugn och skön, visst  va ja rätt sugen på lite partajj igår men det ändrade sig snabbt efter ett besök på mcdonalds!!!! när vi va påväg tillbaka till kungs fick jag sjukt ont i magen och världens huvudvärk!! jag vet att jag har fått sådär magont förrut när jag ätit från mcdonalds, så jag la mig efter tio.. o nu mår jag bra igen : )

idag är det strålande sol! kanske blir grillning senare, i hope soooo ! gott som fan.. hoppas på en klippning i veckan, såå jävla less på min frisyr och mitt hår ... har ju 1 km utväxt också, orkar lixom inte bry mig om den när håret ser ut som det gör.. o så vet jag inte hur jag ska färga det heller ?! vilken färg.... det är ju stora frågan, hmmm vill ju inte ha så jäkla mörkt heller.. och det får jag av den färgen jag använder, får kika lite på affären så får vi se va man kommer fram till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0