GodMoorgon



Igår vart det lugnt, skönt som fan.. grillade och fixa ihop en smörgåstårta och en vanlig tårta! jag är fan KING på o göra tårtor ;) jo inte för o skryta! men dom kommer smaka gott som fan, bättre än en maragonitårta iaf... ;)

idag blir det ett kort jobbpass, 11-15 nice som fan.. väntar på att få veta när man kan få bli klippt också, grymt taggad på o klippa mig, less på min frisyr nu, det går ju inte göra ett skit med det suck! idag fyller jens år och det ska ätas vanlig tårta och smörgåstårta göttt gött .. :D

funderar på o klippa som syrran, "lite" kort på sidan ?! fast jag behåller nog längden på resten av håret o kör lite uppklippt .. va tror ni ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0