Marängtårta !


Har varit sugen på marängtårta flera dagar och idag slog jag till o gjorde en! första jag gjorde den lära ja kasta ! skulle bara vända på den VIPS så vart det förstörd.. va lite för ivrig o dona med den.. (då hade den typ precis kommit ur ugnen.. hehhe) nåja bara ställa sig o göra en till!! Den vart toppen :) nu ska jag låta det svalna ett braaaaaaa tag innan ja tar i den!! :) kul o baka o så blire gott hoppas ja !!

imorgon är det freadg, fan va veckorna går fort!!! skulle behöva kapa av håret också!!! blir tokig på de här skit håret snart... de är en fuuuul frisyr! vill klippa mig som rihanna.. den där bilden jag visa tidigare inlägg!! kortare på vänstersida och längre på höger, nice som fan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0