Hemmagjord sänggavel och en soffa!!



Har suttit och kikat runt här på internet på olika hemmagjorda sänggavlar finns ju super många fina!! Pappa som kan de här med snickeri ska få utmaningen o göra en åt mig!! ;)

så det som fattas i lyan är en nya soffa o en sänggavlen sen är jag nöjd!!! så ev i feb ska jag köpa mig en soffan om jag hittar en fin till ett bra pris, den jag skrev om i tidigare inlägg den va såklart såld! :/ men får leta vidare sen i feb när ev pengarna finns för jag vill verkligen ha en Ektorp soffa  en stor pall till den.. dom är ju grym! :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Du kan få köpa mina :) Jag har en trea och en tvåa. :P

2010-01-14 @ 07:47:32
URL: http://sabinaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0