Förändring



Åter igen fredag och det betyder jobb lördag och söndag! En sak jag inte gillar när jag jobbar helg är att jag ALLTID missar busshelvete med ca 2-3 min!! riktigt drygt så då lär man vänta över en timme :/ men har haft tur nu o fått hämtning av jens,GULD VÄRT! men ihelgen blir det till o vänta på den där jäkla bussen ...


Nåja ... ikväll blir det nog äta nå gott o kolla på en film! undra hur jag ska orka upp kl åtta imorgon haha.. jag va dödstrött TIO idag haha .. :)

justja "förändring" heter rubriken, funderar på att kapa av håret en bra bit!!! roligt m nå nytt!! då funderar jag på att klippa mig som rihanna!! grymmt snygg frisyr..... återstår o se när det  blir av .. man lär ju ha money först !!


(bilden är lånad från google)

va tror ni?? gillar den skarpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0