16:45 - pirrigt !!



Hello!!
Nu tog jag tag i saken med att skaffa mig en ny frisyr! kanske dumt o göra det nu när det inte finns sådär super mycke pengar MEN jag vill göra nått med håret o så får jag väl leva fattigt resten av månaden, då har jag iaf gjort något skoj med pengarna mer än bara köpa mat för dom!! Den mat som finns i frysen får duga helt enkelt.. lätt att man köpa mer o mer o ny o ny mat bara för att man inte sugen på just den mat som finns i frysen! bara gilla läget ;)

Tror jag kör på rihanna frillan alltså.. fast inte så kort baktill .. vill kunna sätta upp det lite ! Drygt o jobba med håret hängades bara hehe skönt o ha uppsatt på : )


Har ju haft kort hår förrut så jag borde inte va så nervös o tycka det är pirrigt o klippa sig ! haha men orolig blir man ju jämt men tycker jag passar mycke bättre i kort hår än långt !! :)hålla tummarna att det blir bra men de trorja nog!!

Nåja nu vart det mycke snack om hår här vi går vidare till nå annat! Idag är  det Fredag, det blir lugnt ... bara kolla på tv o kanske ta en promenad om jag orkar när jag kommer hem! Annars blir det bara tv o slappa ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0