Lager 1 5 7

Godmorgon sOlen

Jag skulle aldrig ha klickat in mig på deras hemsida, det fanns ju så mycke fina tröjor,linnen,jackor !! fan då, vill ha massa nytt, har bara skit iklädväg tycker ja! :) men det är ju så, man tröttnar ju fort på det man har!

Justja, fick ju en kjol & ett linne av syrran när jag fyllde som jag har glömt bort att visa! :) och  i sommar kommer jag verkligen synas när jag går på krogen ! :P (dålig kvalitè på bilderna men som sagt, det får duga!)




solen skiner idag, vilken lycka! man blir ju så pigg och glad av lite sol! jag som skulle sova ut idag (så har jag ju tänkt hela veckan!) men som vanligt slår jag upp ögonen runt åtta! Det har jag gjort hela veckan, skummt.. idag ska jens skugga sin blomma på armen också, funderar på om jag ska följa med eller inte ?! Skönt o komma iväg o göra något också, visst .. kommer ju bara få sitta och vänta, men då kan jag glutta lite i tatueringstidningarna ;) synd att det ska vara så grymt dyrt!! villa ha fler : ) (det är fan beroendeframkallande...)

Jens ska förbi Media Markt innan och hjälpa hans polare att leta en dator, så jag funderar på att smyga in på valbo och glutta lite på H&M!! har ju endå 200 i presentkort kvar, alltid nått! finns ju rätt schysta tshirt/linnen för 98 kr .. vem vet .. kanske hittar nått fint för 200, då har jag fått nå nytt :D fan att man inte är RIK!!

nä nu lär jag sluta skriva, vissa dagar när man ska skriva "lite" i bloggen så kan fingrarna bara flyta på som fan(som idag!!) skriver ju bara massa skit endå, eller ? ;) nåja, roligt när man väl kommre på något att skriva! kanske det är någon där ute som är lite intresserad av skitskrivande också? nåja.. nu avslutar vi det här för idag:)

Over and out

Kommentarer
Postat av: jossan

kläderna såg riktigt sommar-fräscha ut, jättefina :D

Jag tycker det är roligt att läsa längre inlägg ibland av dig också :D

2010-04-16 @ 13:00:15
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0