Justja, det glömde jag att berätta!



Har ev ett till extrajobb på G, men vi får se hur det blir med de! Men som jag fattade det så behöver dom mycke extrapersonal och jag hoppas att jag kanske kan få jobba lite extra där! Det är ju inge toppen jobb, men va ska jag göra ?! Lär få in pengar på ett eller annat sätt och nu är jag så jävla less på att bara gå hemma !!

Så om jag nu får chansen att prova på att jobba på det här stället så tänker jag göra det! Om jag nu inte trivs så är det ju så! Då har jag ju iaf provat, men vem vet, jag kanske stortrivs också!! Men som sagt, det är inget som är klart, dom kanske vill att jag ska ha körtkort och utbildning på det här jobbet .. Det är nog just det dom kanske vill, men som jag fatta det så har dom inte sådär skitstora krav på sommarjobbare, så vem vet.. jag kanske har tur och får prova på, och dom kanske blir nöjd med mig och jag kanske stortrivs!! men det är värt o prova och fråga iaf! Det är ju inge drömyrke, men om man får chansen så lär man testa, jobben kommer ju inte flygandes precis :(




Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad är det för jobb då??:) Nyfiken! Hoppas du får jobbet!

2010-04-17 @ 11:45:42
URL: http://josefineeforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0