HIPP HIPP HURRAAA



Go`kväll !!

Då vart det några dagars uppehåll från bloggandet men så brukar det vara, man tappar det hela ! så man orkar bara inte blogga, man blir lite less men ibland bloggar man flera inlägg per dag,nåja .. idag fyllde brosan år så jag har varit där och fikat nu på kvällskvisten...

imorse startade jag dagen men en långpromenad mellan kungsgårn och storvik, skönt!! har nu gått varenda dag sen söndags och har gått flera gånger på en dag o så har jag cyklat till hammarby och hem, va har hänt med mig!!! vart får jag all energi ifrån helt plötsligt : )) toppen toppen!!

när jag kom hem bestämmde jag mig för att byta unt min "klädstång" till en byrålåda .. det vart bra, synd att lådorna inte rymmer så mycke men har pysslat ihop det endå.. det vart fint iaf : ) o bättre med plats!!

såhär blev det iaf, har tyvärr ingen bild på hur det såg ut innan men ni som har varit hit vet ju hur det såg ut :)
sorry för att det är sjukt dålig bildkvalite på bilderna men tog med camen på datorn...



har suttit o kikat på bilder sen sommaren och vintern när jag var blond!!!!!!!! åhhh att jag aldrig kan bestämma mig hur jag vill ha min frisyr eller färg!!!!! åhhhhhhhh.... är så velig, vill ju va mörk men endå vill jag ju ha den här färgen jag har på dom här bilderna !!!! hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0