Happy!



Klicka mig in på aftonbladet.se och va är det jag får se! Jooooo det ska bli bra väder i helgen, jag jobbar imorgon 10-16 sen hoppas jag på massor med sol på söndag och hela nästa vecka!!!! man blir ju så mycke piggare av lite sol o värme, komigennuvåren!!!!!!!!!

 

annars då? idag har jag inte gjort ett skit, grått & trist .. då kan man inte begära så himla mycket ! man blir ju så himla deppig av det här vädret, man vill ju inte göra någoting heller!!! så nu hoppas vi på sol imorgon : )

 

Ihelgen blir det lugnt, äta nå gott o kika på tv typ..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Och på söndag blir det långpromenad i sooolen! :)

2010-04-09 @ 19:25:27
URL: http://murbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0