Bakis idag igen ???


Då är påsken över, i söndags drack jag och emelie massor med cider och det var en toppen kväll! tack emelie, de här lär vi göra fler gånger : ) igår va jag bakis som f..n sov istortsett hela dagen!! och nu när jag vaknar känner jag mig inte helt återställd :P ... kanske blir bättre om jag käkar lite frukost skulle jag tro : ) men f..n va skummt de va o festa loss på en söndag, men de va grymt kul! sjukt mycke folk ute också!

solen skiner idag, underbart! ska åka hem till pappa o ester och mata katterna sen får vi se va dagen har att erbjuda!bjuder på en bild hahaha....



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! :P

2010-04-06 @ 10:40:35
URL: http://murbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0