tisdag -



Hej!
Har hunnit med ganska mycket nu på morgonkvisten, tvättat o städat lite! toppen, då har man de gjort ..
Känner mig riktigt seg o trött, kan inte solen visa sig lite?? inte konstigt att man känner sig super hängig när vädret är  såhär ? tack godegud för att vi drar snart o då får man sol i två veckor iaf! sen hem till skiten igen!

Jossie skulle komma förbi en sväng senare, då blir det bakpotatis med tonfiskröra, mumms :) sen blir det en promenad.. lär ta tag i promenaderna igen, när man väl har börjat gå så är det ju riktigt skönt! Dete är ju de här med att orka ta sig ut bara...  latmask som man är! men nu jäklar ska jag ge mig fan på de, ska gå ut o röra mig så mycket som möjligt! man blir ju mycke piggare .. :)

igår kväll låg jag bara o kika på tv somna gott runt elvatiden... sweet!!

nu är det ju bara 2 8 dagar kvar, shoppa shoppa o sola sola ... kommer börja klättra på väggarna snart, jag kan inte vänta längre !!! haha ... : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0