Onsdag



Hej!
Då va det snart helg igen, veckorna rullar på i snabb tackt de gillar vi!!snart sitter vi på arlanda o väntar på att få åka till värmen, det ska bli så jäkla underbart, de här vädret gör en galen ju! sjukt less på pengar just nu, hatar pengar.. åkte buss igår o fick betala 25 kr för att åka mellan kungsgården o storvik, GALET DYRT JU.. inte fan är det så konstigt att folk tar bilen istället för bussen!!! buss ska väl va billigare att åka än bil!!! helt sjukt .......

riktigt skönt ute idag, ska höra med jossan om hon vill gå ut o gå senare .. de är riktigt skönt o gå ut o gå men man tappar ju de  där ganska lätt haha ... fast man tycker det är skönt när man väl tagit sig ut o gå... konstigt :)

undra va man ska göra för mat idag .... inte sugen på nått som jag har i frysen men lär väl kasta ihop nått senare, orkar inte hålla på nu...

idag vakna jag TJUGO I TOLV, haha .. galet ju, så länge brukar jag aldrig sova... o endå känner jag mig lite trött, fast ja sov så länge.... kanske sov för länge så man blir trött istället ...



 



Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja jag kom på att onsdag är den 25 sen precis när jag postat inlägget men jag orkade inte skriva om :P

2009-11-20 @ 13:14:13
URL: http://sabinaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0