Imorgon är det 2 veckor kvar,shopping,sol,bad,fest,underbart!



"Imorgon är det 2 veckor kvar,shopping,sol,bad,fest,underbart!"

Yes, imorgon är det som sagt två veckor kvar tills vi sitter på arlanda o tar oss en cider för att lugna resfebern ;) kan inte riktigt fatta att vi ska åka snart!! det ska bli underbart, shoppa som en tok ska jag göra! sola o bada!! sweet!!

Har bakat bröd nyss, de vart ju riktigt gott! idag har jag bara varit in till sandviken en sväng o sen hem, lär kolla upp när jag ska ta svinsprutan också.. jag hade fattat de lite fel, trodde man bara kunde dra dit men icke.. dom går efter efternamn o dag ? hm.. nåja lär kolla upp det!

På lördag har jag o jossie planerat in en "tjejkväll" äta gott o  dricka gott, hoppas hon inte ska på personalfest på lördagen bara .. då blire inge bra :/ så vi håller tummarna att de va på fredag!! De ska bli skoj o hitta på något m henne för nu va de SUPERLÄNGESEN!!!!!!!! sen åker ja ju bort två veckor :/ men sen blire dunderfest när jag kommer hem, eller hur jossie?! ;D hähä..

nu ska ja kolla om maten är klar!




tjao


Kommentarer
Postat av: Josefine

Klart det blir dunderfest när du kommer hem gumman!:) Innan också hoppas jag! Hoppas hoppas personalfesten är på fredag. Ska kolla upp det imorgon. Puss

2009-11-23 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0