.



Idag har vi fått lite saker gjorda,ikväll ska vi dricka lite vin ..

Då va det kväll igen och det är löning, som man väntat! Idag har jag fått lite saker gjorda, det känns toppen! va iväg o prata med en chef sen gick jag o jossie o solade, sen traskade vi mot sjukhuset i regnet!!! Det är just i sånna här tider då det regnar o det är kallt ute man önska att man hade körkort!!!

Trodde man skulle få vänta en evighet på att få o komma o ta sprutan men där hade jag allt fel! Det gick ju inte ens på fem min så fick man komma o ta svinsprutan! hehe .. det gick ju toppen, än så länge har jag mått prima .. lite ont i armen men annars mår jag bra!!

Ikväll ska jag o jossie ta o dricka lite vin, nu va det längesen vi gjorde det tsm!! :)

Jossie har precis dragit ur hår i slinghatten så nu väntar jag bara på att hon ska duscha klart o hjälpa mig att kasta i lite färg .. så kanske man ser lite fräschare ut i håret ;)

ha de gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0