.



Tisdag, vädret gör en galen!!!
Ja, man blir ju galen av det här vädret, grått grått regn regn.. man kan inte ens gå ut o gå när det här vädret har tittat fram!!! När de va sol sist, jo i lördags när man jobba hela dagen så det va ju mörkt när man sluta! Idag är det två veckor kvar tills vi drar, (vilket tjat, jag veeet!! men det ska ju blir så jäkla underbart så det är ju värt o tjata!)

Idag ska jag städa hade jag tänkt, sen ska jag väl inte göra sådär jätte mycke, no plans! Imorgon är det Äntligen LÖN! som man väntat, men det blir ju inte många korvören kvar endå.. mycke pengar som ska sparas.. så det blir väl inge skillad i plånkan i slutändan!

nu ska ja dricka kaffe o sen börja dona !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0