. .



"Trött men jag lär vara vaken ett tag till, det är ju paradise hotel ikväll :-D"

Jaa, jag har fastnat i paradise hotel, galet..
När man väl börjar kolla på det går de f*n inte att sluta titta!

På torsdag är det dags för "svinsprutan" , blir toppen de ..
Imorgon hoppas jag på att jag får träffa jossie en sväng för nu va det längesen !
hon kanske vill hjälpa mig att slinga håret då också, det skulle va grymt!!

Jag längtar till julmaten!! skinka,köttbullar,prinskorvar osv.. gött som fan! :D
Juuustja! ska ju få julbord den 5:e december, ska åka o käka med jobbet! så jag får ju julmat innan vi drar till thailand så det kommer sitta fint med julmat när vi kommer hem efter all ris man kommer käka ;)

Nu ska jag sluta skriva massa strunt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0