Ont i ryggen!


Har ont på ett visst ställe på ryggen skit skummt känsla sådär .. vettesjutton va  de är ! Ska jobba nu fram till söndag , kommer endå inte göra nå speciellt så då kan man ju lika gärna jobba ..blir ju lixom bara bra med pengar så =)

Tycker synd om jens, syns på honom att han inte mår nå bra ! Jag går runt med en skumm känsla ikroppen också, jag försöker ta åt mig så mkt jobb som möjligt nu så man kan spara pengar, inte blir det nå thailandsresa heller :(

Fick reda på igår också att jag blir av med tider i början av Juni.. som jag fatta det så börjar jag sommarjobba i Juli? hon skulle kolla igenom schemat o höra av sig sen..

nu ska jag äta frukost och göra mig klar sen åka o jobba ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0