Lördagkväll (snart dags för jobb igen ..)


Då har den här dagen börjat lida mot sitt slut, tiden har gått ganska fort lär jag säga så det känns ju bra! Imorgon får jag "Äntligen" sluta 18 och det betyder att jag slipper STÄDA, har stängt varenda dag den här veckan så jag är ganska less på att städa, det låter ju inte så farligt men guuud så tråkigt det är och skitti är det! så imorgon kommer det kännas riktigt nice att få gå hem :) hihi.. Ledig på måndag sen är det jobb tis tors fre och lördag.. det blir bra med pengar i Juni SÅ SKÖNT!!


Jens är ute och slirar och jag sitter hemma i min ensamhet, ska äta rostade mackor och ett glas oboy! mumms .. sen ska jag glo på tv innan jag slår igen mina blå, är alldelse för mycket uppe i varv för att sova nu känner jag.. blir så när man hållt på hela dagen då blir jag upp i varv när jag kommer hem =)



Nåja nu ska jag glo vidare på tv..



godnatt mina kära!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0