Kladdmuffins, hoppas på det bästa resultatet!



Hade tråkigt så jag försökte för typ 100000 gången göra god sega små kladdmuffins, tyvärr har jag misslyckat varendagång när jag gjort det, då har dom bara blivit som vanliga chokladmuffins!! boring.. jag som vill ha dom där sega goda kladdmuffinsarna.. hoppas jag lyckas bättre den här gpngen, jag ger mig inte !! :-)

solen skiner lite då och då .. va ner i förrådet och kollade efter mina sommarpujckor .. trodde jag hade typ ett par kvar.. men så fel jag hade kom upp med 8 st..  kanoners det .. ska få jobba ett kort pass imorgon, bra bra !! skulle ju endå va fult väder så ..


=================================


va fan .. tog ur dom nu, TROR NI INTE DOM BLIR SOM TORRA JÄKLA MUFFINS ENDÅ ... va äre föööör fel ja gör, gör ju precis som det står !! suuuck.......


Kommentarer
Postat av: jossan

Du kanske har dom inne för länge i ugnen?

snygg design du har nu förresten ! =)

2009-05-04 @ 17:33:01
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0