Godmorgon, då va det lördag!



Börjar piggna till,ska fixa lite kaffe och frukost så blir det nog ännu bättre!! Idag blir det jobb mellan 12 och 20 ungefär.. brukar bli klara vid den tiden, hoppas jag hinner med åtta bussen annars får jag stå och vänta i storvik tills nio bussen kommer, SURT! kommer ju till jobbet för tidigt också bara för bussen, suck.. det är så surt o inte ha körkort.. då kan man komma dit precis innan man börjar o inte vara där ca 40 min innan ....


Nåja, så ser min dag ut .. Jobba hela långa dagen, sen är det bara hem o sova .. upp tidigt imorgon 08.00 .. börjar tio till sex imorgon SKÖNT, slippa jag stängningen och stödningen för engångskull!

Oj nu vart det bara massajobb prat.. men det är ju så mina två dagar kommer se ut, inge intressant alls .. boring =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0