Det ser ju ganska bra ut just nu!



Ja med jobb för min del, har fått jobba hela veckan imorgon skulle jag börja 16.00-19.30 men nu ringde dom o fråga om jag kunde börja två.. ev vid tolv.. så det känns ju sjukt bra! ska ju jobba hela helgen också.. hoppas på bra lön i Juni !

Idag jobbar jens sitt sista skift på sandvik, tycker synd om honom.. han är inte sig lik :/ märks att han inte mår nå bra! Det gör ont i hjärtat o se honom såhär! Tycker såklart synd om alla som blivit av med sina jobb, men när det är en som står en så nära och man bor i hop så tar det på en själv också.. Man tänker bara på pengar och jobb hela tiden, det ska bli intressant och se hur det blir i höst.. om jag har så flyt att jag får jobbba på lappens som extring då också om jag nu inte får nå annat jobb.. fan va less jag är på alla jobb .. finns ju inga jobba .. eller jo det finns men man ska ju kunna trivas på jobben också.. inte bara ta ett för att man måste ha ett.. man måste kunna gå till ett jobb o känna att man trivs med det också.. jag trivs riktigt bra inom handelsyrket och restaurang..

Nåja så är det ..

Ska koka lite ägg nu och fixa lite fika tills jens kommer hem, blir en sen kvällsfika =)


Kram på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0