Bloggen lära få en lite piff den också!


Vädret är ju inte det bästa, så jag tänkte att jag skulle piffa upp bloggen lite så nu vart den lite annorlunda *stavning?* haha.. kass på att stava "ibland" men det är lugnt, ni fattar nog allt va jag menar eller hur ? skämt o sido..

Man blir ju alltid seg när det ska vara sånt här väder, men man kan ju inte alltid få ha toppen väder heller så ... Helgen har varit en riktig toppen helg, kanon .. vi får se om det blir nå jobb i veckan.. hoppas man fortfarande har turen med sig =) hitills har man ju haft ritkigt flyt, på lördag ska jag följa med jens till stockholm och hälsa på hans kompis stoffer.. kul o komma iväg på nått och inte bara vara i Gästrikland hela dagarna ..

rycktas om att det blir brännboll i torsåker på fredag får se om jag o jens åker dit och kollar iaf.. hoppas på jobb i veckan, man blir ju lätt rastlös att gå hemma bara.. sommaren ser riktigt bra ut.. de blir mkt jobb om jag vill o det tackar ja ju inte nej till .. måste få ihop pengar till thailand.. vi ska iväg så äre bara .. har ju bara 2000 till att lägga isf på resan sen är det fickpengar bara .. =)

jag och jens är riktigt sugna på och köpa en varsin Fiddy *skratt* det är ju rolgit o köra .. så vem vet kanske köper en i sommar om man får bra löner :-D kul med en leksak!

nu ska jag sluta babbla .,.. höörs!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0