Snart är det ju den stora dagen!



Den 29:e fyller jag 20 år, galet! haha .. jag som ser ut o vara 16 bast och kort som tre äppelhögar  ska få gå på systemet *skratt* skämt o sido.. fyller på en söndag, då är det tänkt att vi ska ut och äta en god frukost på morgonen ute i högbo.. mysigt! Kul o göra det när man fyller år .. sen ska jag bara hem o fixa tårtorna sen kommer det lite folk

Funderar på om jag ska göra någon 20 års fest helgen där på då? hm .. ska tänka lite mer på den saken, det skulle ju vara roligt! samla lite roligt folk o ha kul.. synd att man inte fyllde på en lördag det hade ju varit roligare o haft en fest på kvällen då ju! nåja ska iaf fundera på det.. skulle ju va grymt kul :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hallådär! :) jajjemen det har jag gjort. man blev jättebrun och fick väldiga linjer från bikinin. det var bra men det försvann väldigt fort, efter några dagar, och det blev ganska fläckigt när det började försvinna. det kan ha blivit fläckigt för att jag tränade och svettades, så om du inte gör det så kanske det inte blir fläckigt! :) men det är ju bra att göra om du ska på något speciellt! kram

2009-03-20 @ 11:54:16
URL: http://pernillagustavfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0