skulle ha sovit lite längre känner jag



Klev upp efter åtta imorse, vill ju inte sova länge då känner jag mig bara stressad när jag bara har några få timmar på mig att göra något innan jag lär sätta mig på bussen till Hofors, idag jobbar jag min sista dag där .. sen får vi se va man hamnar.. De projektet vi satt på va bara mars ut .. suck.. Hatar o inte ha nå jobb!!!

Efter jobbet ska ja till sandviken hem till malin, får se va som händer där... alla i personalen skulle hem till henne .. vi får se =) Imorgon ska ja åka in till gävle äre tänkt, ska kolla om jag hittar nå snyggt att ha på mig till lördag .. :) få se  om jag får med mig någon .. annars får ja åka solo!

nä nu lär jag fixa lite innan jag ska åka ...


tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0