Phu, vilken natt/dag !!


02.30 vaknar jag av att jag mår riktigt illa går ut och lägga mig på soffan! jag har fått MAGSJUKA, suck.. jag som skulle jobba idag ! men men.. börjar sakta men säkert repa mig.. eller så känner jag bara så för att jag tagit alvedon ? men hoppas jag har tur o är pigg imorgon. Lär väl vara hemma då också så jag är helt säker på att jag är frisk.. men på torsdag ska jag försöka jobba ..

Jag har inte varit magsjuk sen jag var liten!! och jag har glömt bort hur jäkla jobbigt det är !! Har legat på soffan o försökt sovit.. men det har inte gått så bra .. bara mått illa när jag legat ner.. men nu när jag fått ur mig allt typ så börjar ja bli piggare o piggare.. hoppas hoppas att det börja försvinna, då har jag tur!!!

så min dag har varit riktigt tråka.. när jag väl kunnat sova så har jag verkligen sovit.. så jag har legat på soffan hela dagen!

Ska sluta skriva om de nu, gud vilket toppen väder det är ute ! riktigt vårväder.. och jag lär ligga inne !! så typiskt att de är fint när man väl blir sjuk.. skulle bli kallare hörde jag på nyheterna .. så vi får se om det vänder? men hoppas det bara blir kallare och att det inte kommer nå snö ! då är jag nöjd .. bara det är torrt på marken :)

nu ska jag återgå till soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0