Lördag och jobb


Vaknat 10000000 miljoner gånger inatt, drygt som fan.. men nu är man redo för några timmars jobb sen ikväll får vi se va som händer.. skulle va kul om de vart nå skoj som sker! vi får se helt enkelt när det börjar närma sig kväll.. kanske bara blir hemma också, vi får se vi får se!!

skönt och vara ledig imorgon känner jag, det har ju varit sååå sjukt mycket nu i veckan att lära sig.. BARA NYA SAKER, och de va ju lixom inte lite man ska lära sig heller.. men för var dag som går så lär jag mig bara mer och mer, trivs riktigt bra också.. bra medarbetare och träffar ju jätte mycke nytt folk!! roligt som fan enligt mig.. :)

Lär väl börja göra mig klar sen traska mot bussen .. Imorgon ska jag TOKSOVA.. sen blir det en ny vecka med nya utmaningar .. mer som ska tas in i hjärnkontoret ! nåja hoppas ni får en bra lördag trost de är riktigt trista väder..

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0