Skit väder som vanligt när man är ledig !! eller ??


Isöndags hade jag turen med mig att det va toppen väder ute när man VA LEDIG, men då va man ju inte i sin bästa form men låg ändå i solen och pressa ! Måndagen kom smygandes och jag skulle iväg och jobba HELA dagen, javisst va det toppen väder även då! sen när man är ledig på tisdagen då är det iskallt och regnit, skit!! Nåja, idag är jag ledig också.. o solen skiner mellan molnen men det är ju ruggigt kallt istället! ska bara jobba på fredag mellan fyra och åtta ca, om dom inte ringer o behöver hjälp tidigare då.. Nästa vecka komma skattepengarna också,TJHO!!=D

hoppas jag kan göra nå roligt för pengarna o inte bara leva på dom :/ vill ju åka utomlands ffs! men de kan ja väl drömma vidare om :/ suck.. men vem vet, kanske kommer iväg endå.. får ju en sjukt bra lön den här månaden iaf! alltid nått =)

Vart ju party ihelgen, ritkigt lyckad helg !

Nu börjar man bli lite småhungrig kanske dags att tänka på maten!

 

Kommentarer
Postat av: jossan

fyfan vilket jävla spöke jag är !! haha

2009-06-04 @ 01:40:49
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: jossan

fyfan vilket jävla spöke jag är !! haha

2009-06-04 @ 01:41:49
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0