onsdag och det är moln



Jag hatar moln, haha .. va f=n när de är sol ska de ju inte va moln.. bläää nåja ska väl inte klaga haha .. sola igår .. vart ju stekt som en räka i solsken.. så jag är väl sådär kanon röd i ansiktet som jag blir varje år, att man aldrig lär sig..

idag va planerna att vi ska åka ut till årsunda ta med oss sallad o massa gott och ligga där o gäsa, får se hur de blir med det, kanske bara blir korsika idag med..

snart börjar min ledighet se sitt slut, bhu .. de som är så negativt med att vara ledig länge är ju att man blir ganska lat, nåja det blir bara ledig en dag och det är på måndag .. men nästa helg då är jag leidg .. igen !! underbart ;-)

vi pratar om att dra till västkusten v.29 inte heeelt fel de, fyfan .. de kommer nog bli av, kommer bli så nice slippa gästrikland ett tag!!


ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0