Vilken skit telefon jag blir ju tokig snart!


Sjukt less på min telefon nu, den gör ju typ absolut inget som jag vill !! mongo telefon .. får ju inte någon ny förrän maj/juni ! helst vill man ju köpa en ny nu på engång men det finns det inga pengar till just nu, fan att man inte är miljonär !!

Har varit ledig idag och imorgon med, underbart ! fick se min lön idag också, Helt okej! men i mars kommer den sämsta lönen iaf .. men men hoppas på mer jobb bara ! måste verkligen kolla igenom mitt cv imorgon.. o börja skicka iväg det på lite olika ställen o se om man får nå napp, less på och vara extrajobbare .. man har ju en klump i magen varenda månad ...

En sak är då hemskt drygt och det är när folk inte kan säga saker till en PERSONLIGEN!!! det gör mig väldigt arg och besviken ...........

nåja nu ska jag återgå till tv:n!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0