Stora vita flingor faller utanför


Jag som trodde att snön inte skulle visa sig mer, speciellt nu när jens har bestämt sig för och köpa en skoter!! men vilken tur han hade idag faller det verkligen stora vita snöflingor!! Ni kanske tycker det låter dumt o köpa en skoter nu men jag tycker att han gjorde rätt, han fick ju lixom ett skit bra pris .. bästa priset på en skoter!han kommer vinna på det .. så nu hoppas vi att det vräker ner snö så vi kan ut o åka lite, kanske jag också får testa köra?? haha vem vet .. men med den där skotern flyger väl jag av, haha ..

Idag är det torsdag och jag är fortfarande sjuk, det går lite upp och ner ibland känner jag mig nästan frisk sen kan ja bli dålig.. konstigt !! Har varit sjuk sen lördagsnatt ... så det borde vara påväg bort nu..

Har börjat tröttna på att sitta inne har ju varit inne sen i söndags .. så jag bestämde mig för att damsuga  och torka golven, de behövdes verkligen .. så nu är det gjort, Mina traderagrejjer går ju faktikst ganska bra ! skönt att nån vill ha skiten .. saker jag andvänt en gånger eller aldrig..bra att det kanske kommer till någon som använder det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0