Ska väl ta och sova snart !


Yepp, ska väl dunka huvudet i kudden snart är det väl tänkt .. en sak om jag kan somna, kan ju alltid hoppas ! Känner mig sådär "mellan trött" både pigg och trött dvs .. åh om det kunde vara nån bra film eller nått bra på tv ikväll då!!

Börjar inte jobba förrän tolv imorgon, underbart ! men vet hur jag kommer bli runt fem tiden.. döds trött .. hoppas det är lite drag på stället så man har något och göra. Det är ju alltid roligare när det är lite folk som vill ha käk ..

Lär nästan ta och kika efter en ny mobil, det går f*n inte att ha de såhär .. drygt som fan, kan ju inte skicka sms .. nåja får tänka på saken, kanske jens vill följa med in till valbo på söndag ? då kan ja kika på en ny telefon, bara jag kan ha mitt kort i så äre ju toppen !

Haha, måste bara ladda upp den här underbart söta bilden på min syster, mellis och ludwig !! Mellis bara älskar bebisar .. här ska han krama o pussa på honom, kolla in hans söta nagar .. han vela va fin på morfars 50 års fest!! ;-)) söthjärtat !





Här är jag sjukt blond, tokblond med andra ord !! :-p


Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0