jag hoppas jag har lite mer tur ..


suck suck igår fick man ett besked som man inte vela ha fyfan ... från och med nu ska jag bara jobba lördagar i sandviken förstår inte hur jag ska klara mig på dom pengarna jag kommer få där ifrån ..det är ju lugnt om jag får jobbba i storvik på de schemat jag skrivit upp mig på .. nä lär åka in till arbetsförmedlingen i veckan .. och fixa grejer ... är glad att jag iaf fick jobba kvar alla löredagar men trist att man vart drabbad av den här krisen som är .. bara ut och leta jobb nu men de är nog inte många som tar in folk nu när krisen är .. ska iaf iväg och jobba i storvik nu .. får se va dom har och säga, hoppas man får jobba ..

nåja .. ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0