Fredag och jag sluta i tid!!!


Ja skönt och sluta FYRA!! fast jag ska höra om jag kan gå lite tidigare så jag hinner med fyra bussen hem, annars lär jag vänta på halv fem bussen .. men det tror ja är lugnt, händer ju inte så himla mkt runt den tiden och då är dom ju tre st så.. tror inte de behövs fyra st .. känns lite onödigt :)

Får se va som händer ikväll, G skulle kanske komma hit o dom skulle spela tvspel .. så ja får väl sitta o kika på det men om han inte kommer då får det kanske bli en film ? om jens vill de.. :) vi får se.. inga planer alls eller jo en sak vet jag .. attt jag ska bara vara hemma o slöa !! jobb imorgon..

Nästa vecka är jag ledig hela veckan + helg, SKÖNT de :) då ska vi hitta på nå skoj trorja!! iaf på helgen :-) ska besöka tandläkarn också .. usch drygt  o åka ända till hofors o så ska det bedövas .. inge kul alls, man blir ju typ helt iskallt där man är bedövd .. äh de har ju gått bra förr så.. inge störe farligheter :D

ska väl fixa lite nu innan jag ska traska mot bussen, over!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0