fortfarande less


Tok leta efter mina tre papper till min mobil (som jag lär ha för att få den lagad, alltså ett garanti papper ..)Hitta dom rätt snabbt, sätter mig vid datorn för att beställa hem nå slags packet som dom ska skicka för att jag ska kunna skicka telefonen och beställa lagning, kommer halvägs då jag kollar hur länge garantin håller, SÅKLART så gick de ut 28/12-08!!!!!! vart dåligt less då.... så nu sitter man här med en trasig telefon, kan bara svara o ringa men inte skicka sms.. o inte skriva in nå nummer ........less!!!

nu skiter vi  i de, har ju som sagt varit sjuk sen i söndags men nu så är jag frisk igen, skönt!! jobb på måndag och tisdag .. finns väl inte så mkt mer att skriva .. ska söka jobb i veckan också, nu jäklar ska ja fan hitta mer jobb!!! annars vettefan hur de slutar, tycker vi har haft sjukt mkt motgångar nu på slutet .. kan de aldrig vända !

ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0