¨Åh, jag vill inte jobba nu !!!!!!!!!!!!!!!!


Ja så jävla pissigt less nu kan jag säga, alltså har fan inte sovit mkt inatt!! så jag är inte ett dugg taggad på att jobba!! så sjukt less kände att jag somna till "bra" och sov skaapligt bra från tjugo över sju... SEN RINGER SKIT KLOCKAN ÅTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De här är fan värsta natten alltså, har ALDRIG sovit såhär jäkla dåligt helt sjukt!!! undra varför .. konstigt !!


klagomuren nr1 ...........

ikväll blir det ev ut och äta .. ska bjuda jens för han är värd det o så är det ju alltid mysigt o äta ute !! Justja han skar sig rätt in i benet igår!! med en kaprondell .. usch!

nä ha en bra dag, jag ska försöka ha en bra dag o hoppas att tröttheten går över till pigghet !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0