vilken tur vi hade, datorn va inte trasig !!



Phuu, ja jag kom på att jag hade kvar minneskortet från kameran kvar i datorn så jag testa dra ut det och starta datorn, VIPS så funka den.. ni ser va lite man kan göra för att den skulle funka haha .. skönt att det inte va nå större fel på den

Idag har vi varit ute och åkt spark med isac och hela familjen källgren, solen sken o de va inte så farligt kallt ute kanoners de ju!Sen åkte jag och jessica till valbo för hon skulle kika efter en dator, jag fick med mig  hem en fin hallonrosa tröja har en lika fast en svart, den gillar jag grymt så nu har jag två.. slog ju såklart till på hallonrosa för de är ju sån fräsch färg !!

ska nog köpa ett par "Jeansleggings" heter det så ? såg dom inne på Gina, ett par ljusa till våren ? låter inte de nice.. jessica skulle ev in till valbo i veckan så då kanske man slår till på ett par sånna .. dom kommer ju funka både nu .. vår och sommar, sweeeeeeeeet !!

Imorgon är jag ledig, vet inte riktigt hur man ska fördriva dagen det återstår o se ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0