Vilka problem man har, hur ska jag kunna välja ?!


Nu har jag bestämt mig jag SKA klippa mig, men det finns ju så himla många olika frisyrer som jag vill ha !! sjukt sugen på o klippa kort igen, men vågar inte!!! man ångrar ju sig nästan på engång, så det lutar åt att jag inte gör det.. fast jag tycker det är sååå himla snyggt!! Kolla bara in på viktoria !!! sjukt snyggt...och är inne på att skaffa lugg men även där har man ju ett problem, att man lär klippa den JÄMT  o det har jag ingen ork med, så hitta jag en ganska snygg frisyr när jag var ute och googla på google .. lite snaggat på sidan o så.. så som jag hade förrut fast de snaggade  går mer med luggen svårt o förklara men de va snyggt, hitta inte bilden... men nästan som ja hade förrut fast lite annorlunda ;-D




Meen det är ju så grymt snyggt med kort hår, Viktoria och Rihanna!!! synd att de ska va så drygt med kort hår!!


 
(Bilderna är tagna från Google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0