Tisdag - Dags för jobb och imorgon kan jag sova tills jag vaknar pigg!


Det va riktigt trögt att kliva upp idag lär jag säga,när jens kom hem runt 06 imorse vakna jag till.. sovit ruggigt bra inatt, sovit djupt och drömmt massa knasiga drömmar!! Nä tänk om man kunde sova sådär djupt jämt, va skönt de är då man sover så!!

Blir väl inte så himla mycket gjort idag mer än jobba och åka buss, börja elva och kommer inte hem förrän runt nio tiden ! om jag inte har tur och hinner med åtta bussen men oftast blir man klar runt halv åtta / kvart i åtta .. så då lär man kuta om man ska hinna .. återstår o se !!

Jobbar bara idag och imorgon får se va dom andra dagarna har och erbjuda på min lediga tid, Det ska bli riktigt intressat o se va chefen har och säga på torsdag, skönt att jag kan få sommarjobba där om jag vill.. lär höra med malin också om sommarjobb.. om det blir nå där eller hur det blir, måste skriva upp mig i storvik imorgon annars ..

nä nu ska jag fixa lite innan jag lär ut i kylan




Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0