stor suck !! Det är väl bara och gilla läget förstår jag ..



Ja chefen kom idag istället, han ska börja jobba HELTID!! så då kommer jag knappast få ha mina tider kvar där, så nu lär jag väl tokleta jobb .. varför ska det vara så jäkla svårt o få något !!!jag har haft sån tur o fått jobba där 6 månader.. så det är man ju glad för iaf ..  finns de nå värre när folk klagar på att dom inte har nå pengar osv.. och som har ett FAST JOBB?! .. va glad för att ni ens har ett jobb o får pengar ..

så nu kommer man få ha en klump i magen tills man hittar något ................

Kommentarer
Postat av: jossan

vad tråkigt, hoppas du lyckas hitta nåt annat=) Håller med dig om folk med jobb som klagar, dom borde ju vara glada att dom har en inkomst istället för att klaga på att dom " bara har 5000 kvar att leva på efter att räkningarna är betalda" typ, det är ju fan mer än vad en annan får i lön liksom :P

2009-02-18 @ 22:36:00
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: jossan

vad tråkigt, hoppas du lyckas hitta nåt annat=) Håller med dig om folk med jobb som klagar, dom borde ju vara glada att dom har en inkomst istället för att klaga på att dom " bara har 5000 kvar att leva på efter att räkningarna är betalda" typ, det är ju fan mer än vad en annan får i lön liksom :P

2009-02-18 @ 22:36:34
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0