Ruggigt bra låtar lär jag säga !



Då är det åter igen torsdag och Helgen är snart här, underbart .. Imorgon blir det mitt sista besök hos tandläkarn sen är det dags för att betala för det, surt !! Men har ju haft sån tur, dom påbörjade min "behandling" 2008 så ja behöver inte betala dom här två gångerna, turtur!

Igår vart det lite snack o dricka lite, sen åkte vi in till sandviken en sväng för det va ju "Lill-Lördag" stort SKÄMT, fyfan.. sandviken!! det blir ju bara sämre och sämre.. vi va inte ens i sandviken EN timme, inte många kottar ute ... så vi styrde får kos hemöver .. tackar jag för idag, slösa inte en krona .. sjukt bra gjort !

Har hittat två sjukt bra låtar .. Agnes och Janet !! sjukt bra tjejer de där !


Agnes - Release me
Janet - Let go


Nä om man skulle försöka fixa frillan så man ser ut som en människa igen, sen får vi se va dagen har att erbjuda !


Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0