nya frisyren


japp klippte mig igårf,vart nöjd! men lite besviken ... vela ha lite kortare på sidan men  får väl besöka frisören sen o fixa de kortare.. nu ska vi in till sandviken jag o min kompanjon jessica.. sola och käka lunch står på schemat .. justja conny kom hit o hjälpte oss o få igång trådlösa internet, sjukt fort går de skönt ...

vilket kap jag gjort igår, hitta en sjukt skön "inne" jacka på gina en lila med luva.. lite typ siden aktig.. 99 spänn fin fint !! o så skön den är och ha på sig då... sweeeet....

ska ju till tandis idag också... iinge vidare!

här kommer det två bilder på frillan, knäppt kort med camen så det är därför jag ser ut som ett spöke hahaha ....
lämna gärna lite kommentarer va ni tycker om frillan, roligt o höra va ni tycker! själv tycker jag de va en rolig frisyr, det händer ju nått m håret.. en bara ha en längt på luggen  .. den bara ligger helt slickat lixom ...kul att man inte är så feg o vågar prova lite !!



Kommentarer
Postat av: jossan

va fint det blev! jag tycker det ser lika ut som frillan du hade förut =)

2009-02-04 @ 15:27:49
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0