Nåja det är väl dags och skalla kudden


Japp det är väl dags för det nu antar jag, annars kommer jag väl vara dödstrött imorgon! Jobba hela dagen imorgon sen på onsdag ska jag bara jobba ca 3.5 / 4 timmar .. *suck* åka dit o göra de som är det tråkigaste som finns typ..  STÄDA !! fast det är ju bara på slutet .. om man har tur så kommer det ju lite folk som man kan få servera lite mat till..

Skulle lixom inte vara heelt fel o ha ett fast jobb, riktigt jobbigt och inte veta va man får för lön månad till månad.. men det är ju lite skönt och vara extra också.. då jag själv väljer när jag vill jobba ? chefen kommer på  torsdag.. så vi får se va som händer då och va han har och säga .. han ska tydligen börja jobba i mars, så vi får se om man får ha kvar de pass man är uppskrivna på eller om han nallar dom av en.. återstår och se :)

Nä nu vart det bara massa jobbprat, på onsdag ska jag och jessica ev äta lunch ihop .. smörstekt kassler och broccoligratäng .. mumms !

Justja, när jag har pengar och råd då ska jag tatuera in amor vincit omnia .. = Kärleken övervinner allt, sååå fint ! Lägger upp en bild här på hur textstilen ska se ut ungefär.. åh ge mig pengar så ja får göra en sån :))))))

nåja nu ska jag styra min kos mot sängen..




Kommentarer
Postat av: jossan

:)vad fint, vart ska du tatuera in det nånstans?

2009-02-16 @ 23:58:12
URL: http://j0zz4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0