Lite surt men vad ska man göra då!


Jag som trodde jag skulle jobba till fyra på fredag, Meen nä, sofie sa såhär till mig när hon kolla schemat : sandra.. de finns ju ett 16-19 pass så då jobbar vi, ska jag skriva upp dig på de? ja visst svara jag.. och då trodde jag att de va en fredag då jag bara skulle jobba 16-19.. men nää då står jag först på ett pass från 11-16 sen 16-19 .. vilken rolig fredag va !! ähh .. ska höra med pappa om han kan skjutsa hem mig på fredag efter jobbet .. då kommer jag iaf hem runt åtta istället för runt nio :)) om jag nu har tur och han vill skjutsa mig ! men det tror jag nog ..

Ska börja göra mig klar, Jobbdags 11-19 ...
Imorgon är jag ledig då ska jag in till sandviken o hälsa på mamma ... sen på eftermiddagen så får vi se va som händer!

På lördag kanske vi ska åka iväg och grilla korv, Myyyys !! hoppas det blir av :) kul o göra nått man inte gör så ofta juuu... eller??


hoppas ni får en bra dag, tjoho



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0