Jaha då va det ju dags igen såklart..



stor suck, igår vart våran datorn ännu engång helt puckad...
Nu när vi startar den går den bara så de är helt svart o typ ett minustecken som blinkar sen kommer man ingen vart!!!!! Alltså de va inte längesedan vi lämna in den och nu blev den såhär igenn, skitskit !!!! så nufår man återigen sitta vid min minidator, den är ju bra men lite drygt o sitta vid en längre tid ! hoppas att man kan rädda alla låtar o bilder, men det trorja .. gick ju iaf sist den blev precos såhär!

jag som skulle sova länge idag, joo tjena !! halv nio slog jag upp mina ögon ! tiden verkar stå still idag.. phuu, ska väl fixa kaffe och hoppa in i duschen sen får det bli frukost, ska diska upp disken också.. super mycke disk!

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0