Då va det dags för lite updates ..


Då har åter igen torsdag börja när sig sitt slut, jag tänkte kolla klart på den andra filmen jag påbörjade igår ! Den omtalade Changeling den är ju bra hitills .. det ska bli riktigt intressant och se slutet !

Har varit till storvik med Jessica och kollat på en lya, sen vart det ju lunch på Grinladan haha .. Flygande flyflä.. okej flygande jacob, den var god och mättande .. när tallriken kom in med den smarriga måltiden vart man ju lite småbesviken, mycke ris och lite av de andra .. trodde jag aldrig skulle bli mätt .. men vart ju proppis !

senare på eftermiddagen vart det lite biltur med G och jesse .. vart en sväng upp till norrberg sen mot viken, sen har det väl inte hänt så himla mycket mer.. ska tok kolla på tv medans jag har chansen .. inte så ofta man kan kika på tvn nu förtiden för jesse sitter och spelar ps3 heela kvällarna så man missar ju alla bra tvprogram toooker !! ;)

Have the best ! tjao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0