Uppe med tuppen!



Vakna runt halv sju och kunde inte somna om, solen sken!! vart man riktigt glad, solen gör en sååå sjukt glad !! Nåja, började rulla köttbullar och göra det.. så nu är det klart och dom vart faktiskt sjukt goda! ska upp till jens mamma och pappa och äta lite påskmat senare men först ska vi tvätta bilen .. sen hem o göra oss klara och cykla upp till dom.. fint de!! Imorgon är det dags för jobb och söndag, money! hoppas jag har turen med mig nu att jag får fler timmar nere på lappens.. skulle va sjukt nice ! Har fixat med skatten nu på morgonen också så det är klart.. toppen! ska bli skönt o få tillbaka.. då åker dom rätt in till jessicas konto *skratt* hon ska ha dom tills vi ska fixa resan till thailand FÖR VI SKA ÅKA ..så äre bara ;) mmmm sweeeet .. de kommer bli en resa.. JAG LÄNGTAR REDAN!! thailand är så sjukt fint land,

nä nu ska ja dra upp till norris .. och tvätta the car !! :-)

GLAD PÅSK

Kommentarer
Postat av: ffay

hejhej ville bara kika in och säga gladpåsk ! :)

2009-04-11 @ 20:18:03
URL: http://ffay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0