Torsdag



Dåså snart helg igen, på lördag kommer det några kompisar hit vi ska festa och ha kul! Nu har Buzz kommit också så då får vi köra lite sånt också ! sen blir det utgång på lobby.. det blir nog en kanon kväll tror jag ! Sjukt seg och trött idag, orkar knappt ha ögona öppna, suck.. jag ska till hofors om ett tag.. besöka tandläkaren en sista gång innan jag får betala .. det kommer nog kännas som en evighet och sitta där i stolen idag känner jag så som jag mår nuuuu .. blääjj!!

Efter jag har varit där ska jag åka och sola .. få lite färg och ligga där o slappa lite, alltid lika skönt och rogivande !! mm mm mm .. :) Fick ett sms av min chef på lappens, han undra om jag vela jobba idag och imorgon, idag går det inte som att jag ska iväg till tandis men imorgon tog jag åt mig lite jobb, alltid lika uppskattat !! skönt o komma ner dit igen har saknat de där stället faktiskt =) lite nervigt äre ju.. har ju endå inte jobbat där på en månad men allt sitter nog kvar ska vi nog se !! hehe ..

Nä nu lär jag väl försöka fixa lite m håret så man ser ut som en människa som man inte skrämmer tandläkarn !! =)

tjao..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0